OT - Phishing od jako-PayPalu

Roman Vostřel vostrel na lit.cz
Sobota Červenec 11 18:07:13 CEST 2015

Mě přijdou podobné tak 1-2 mejly do měsíce. Odkaz vede na přihlašovací
stránku, vypadající jako u paypalu, adresa je ovšem jiná, kde chtějí
vyplnit přihlašovací údaje a pro kontrolu ještě číslo platební karty.
Pokud se to vše vyplní funkčnost falešných stránek končí. Pokud to
nahlásíte paypalu, tak vám jen doporučí změnit heslo.