Výběr DSP procesoru

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pátek Červenec 10 17:23:25 CEST 2015

Ty F4 jsou docela svižné. Dělal jsem si pro zábavu "barevnou hudbu",
256.bodovou FFT v celých číslech to počítalo při vzorkování 40kHz a
procesor se ještě dost flákal. A to nebylo nijak upravené pro SIMD,
prostě napsané v C-čku a optimalizované jen překladačem.
Pak jsem to zkusil portovat na STM32F0 (48MHz) a musel jsem jít se
vzorkováním na 20kHz. Ale stačilo zarovnat strukturu co představuje to
"komplexní číslo" na 32.bit a zrychlilo se to asi dvojnásobně. Každý ten
procesor má svá specifika a vyplatí se kouknout na výsledek překladu.
Tady mě nakoplo, že se tam přesouvaly jednotlivé byty i když nejmenší
dílek se kterým se mělo pracovat byl 16.bitový vzorek.

Mrazík