OT: ANKETA - NZEAELZI NA PORDAI PSIEMN VE SOLVE

Richard Kaliciak hw.kaliciak na stonline.sk
Pátek Červenec 10 16:00:02 CEST 2015

Dobry den,

u mna ma na rychlost citania textu dostvelky vplyv pouzity font, pricom
je rozdiel papier a obrazovka. Na obrazovke mam rad Courier alebo Arial,
je to pekne ostre, ale novodoby Calibri neznasam, je to take rozmazane a
divne.
Na papieri mam radsej pätkove pismo (Times), alebo Courier.

Hacky a ciarky nezvyknem pisat z dovodu, ze väcsinou pouzivam
cudzokrajnu klavesnicu, kde ja akurat tak äöüß a PMD85 ich aj tak nemalo.

Dbr prgrmtr v ctt aj bz smhlsk :-)

Richard Kaliciak