OT: ANKETA - NZEAELZI NA PORDAI PSIEMN VE SOLVE

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Pátek Červenec 10 14:32:41 CEST 2015

1) Casto pisem cez dlznov/makcenov, nerobi mi problem citat take texty
(diskutabilne pripady dvojznacnosti bez dlznov/makcenov sa daju
vacsinou vyriesit z kontextu). V hovorenom prejave este pouzivam
dlzne/makcene

2) Podla toho aky text. Technicku dokumentaciu citam podstatne
pomalsie ako beletriu - tam casto "citam" tak, ze ocami vnimam
niekolko riadkov naraz a "ono sa nabufferuje a posklada". Neviem kolko
je to slov za minutu. Pamatam si, ze ked som kedysi castoval na vychod
rodnej hrudy vlakom, cesta jednym smerom trvala okolo 7 hodin, bral
som si do vlaku aspon dve stredne hrube knihy - jednu na cestu tam,
druhu naspat.