Vandrovani DS18B20 s casem Re: Pull-up k 1wire

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Červenec 9 23:37:50 CEST 2015

No ten PIC zere v tom rezimu co jede cca 50mW a je od cidla cca 3cm -
tomu opravdu neverim - to bych si nechal patentovat. ;-)

Nicmene asi to je opravdu prispevek od IR z monitoru, lapmicky (11W
trubice) a jedouciho PC pod stolem.

Ted jsem to vsechno chvili nechal vypnute krome PC a je to na 24.5stC.

RV