Pull-up k 1wire

Milan Kratochvíl krata.milan na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 9 21:59:04 CEST 2015

Zdravím,
mám tato čidla na kotli a venku vše připojeno 2drátově. Čidla na kotli a
topení jsou připojena k procesoru po cca 2m vedení. Některá fungují bez
chyb, některým jsem musel snížit pullup odpor ze 3K3 na 2K2 (snad si to
pamatuji dobře) Venkovní čidlo je na cca 25m vedení taktéž 2 drát a je
na 2k pullupu.
Vše chodí bez problémů. Odpory mám umístěny na desce s procesorem.
Milan