OT: venkovní nátěry dřeva

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Čtvrtek Červenec 9 12:06:27 CEST 2015

Bez problému jdou použít klasické olejové barvy, já používám tyhle:

http://www.umton.cz/files/soupravy_foto/3/3.jpg

Nejspíš se dají sehnat i jednotlivě a ve větších objemech, nejvíc
využijete stejně hnědou. Pigment mají opravdu výrazný a dají se naprosto
libovolně ředit, výsledný olej je potom od lehce nahnědlého až po temně
hnědý. Ani následné nátěry nejsou problém, povrch se sjednotí a
nevznikají fleky. Samozřejmě se nic nebrousí, to je obrovské plus.

Lihová mořidla fungují také skvěle. Třeba tato:

http://www.druchema.cz/z109-lihove-moridlo-palisandr

mám vyzkoušená v kombinaci s lněným olejem na různých měkkých i tvrdých
dřevech.

JMN