topny element v sklokeramickej varnej doske

peter tesar peter.tesar na centrum.sk
Středa Červenec 8 14:04:00 CEST 2015

Aha, vdaka za napad. V tomto pripade bude vykon polovicny, ak dobre
uvazujem, vsak?
Mozno aj to by sa, za cenu jednoduchosti, dalo uregulovat (idealna by
bola ta stvrtina ktoru som chcel urobit trafom 220/120V).
Peter.