[MOTO] Ford Galaxy 2.0TDCi 2009 (MK3) - porucha klimy

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Středa Červenec 8 09:10:06 CEST 2015


Chtělo by se to dostat dovnitř. Docela bych se i vsadil, že to umřelo na
bezolovnatý cín. 
Míra 

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Troller
Sent: Wednesday, July 08, 2015 6:28 AM
To: HW-news
Subject: Re: [MOTO] Ford Galaxy 2.0TDCi 2009 (MK3) - porucha klimy

Zdravím,
  hmm, no to by to relátko muselo umět komunikovat s řídicí jednotkou motoru
po CANu. Problém je, že chybí zpětná vazba "jsem tu a točím se" a ta jde
právě z té mrtvé škatulky. Když se zapne klima, požádá o zapnutí tohoto
větráku a teprve když dostane pozitivní odpověď, spustí kompresor.
  Jo, dneska fakt už je procesor skoro u každé kontrolky v tom autě, jak
trefně poznamenal jeden ze členů této konference :-).
  Zdraví Pavel

> Hm, a co tam nahulváta naprasit relátko a vypínač? Prostě jako v době 
> Škody 120. Respektive ono tam to relátko nejspíš už někde bude.
> Tomáš ok2mtm.
> 
> -----Original Message-----
> From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel 
> Troller
> Sent: Tuesday, July 07, 2015 7:52 PM
> To: HW-news
> Subject: Re: [MOTO] Ford Galaxy 2.0TDCi 2009 (MK3) - porucha klimy
> 
> Zdravím,
>   tak se hlásím z druhým dějstvím.
>   Zajeli jsme do servisu a nechali doplnit chladivo. Výsledek žádný. 
> Pánové se tam s tím mořili ještě asi 3 hodiny a pak to vzdali. 
> Doporučili dojet o pár ulic dál, že tam je diagnostická dílna.
>   V diagnostické dílně byli úspěšnější a zjistili, že problém vůbec 
> není v klimatizaci jako takové, ale v hlavním ventilátoru motoru, který
nejede.
> Servisák to celkem uměl, šel takřka najisto, vyvolal i příslušný test, 
> povídá "teď by se měl větrák rozběhnout" - a nic, a za chvíli chyba 
> P0xxx, už si nepamatuji přesně to číslo, ale vysvětlení bylo "obvod 
> ventilátoru - porucha". Já to i psal v původním mailu, že v tomto může 
> být chyba, ale neměl jsem to jak zkontrolovat. Od diagnostika nás 
> poslali do další dílny, tentokráte specializované přímo na Fordy.
>   V této dílně si udělali vlastní diagnostiku, ne notebookem ale 
> obrovským měřákem (určeným přímo na motorovou diagnostiku) a 
> konstatovali - hmm, jasně, řídicí jednotka větráku v čoudu. A rovnou 
> nabídli, že seženou do tří dnů novou za 350 Eur, nebo jetou za 100 Eur.
>   Na aukru ji vidím za 499 Kč :-). Jednotku mám venku, chtěl jsem ji 
> kuchnout, ale asi se do ní ani nedostanu. Na Ali* je za 5 USD, když se 
> jich koupí 20.
> Auto bez jednotky normálně jede, ani indikace motoru nesvítí, je mu to 
> putna. Ještě tu žena obvolává známé, ale pokud se s cenou nedostaneme 
> podstatně níže, asi tu pokus o opravu vzdáme, budeme se přepravovat v 
> noci a domů taky dojedeme - pokud auto jede, motor se chladí dost a 
> pokud by nás stihl nějaký problém a motor se začal přehřívat (kolony 
> atd.), tak holt si stahneme okýnka a pustíme naplno topení, to by mělo 
> pomoci :-). V ČR to jistě nebude už velký problém.
>   Jen pro strýčka příhodu, pokud by tohle měl někdo z nějakého vraku v 
> garáži, má to číslo 940.0029.04 a pasuje to i na Mondea 2005 - 2011.
>   Zdraví Pavel
_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz Hw-list na list.hw.cz
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list



Další informace o konferenci Hw-list