[MOTO] Ford Galaxy 2.0TDCi 2009 (MK3) - porucha klimy

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Středa Červenec 8 06:28:25 CEST 2015

Zdravím,
  hmm, no to by to relátko muselo umět komunikovat s řídicí jednotkou motoru
po CANu. Problém je, že chybí zpětná vazba "jsem tu a točím se" a ta jde právě
z té mrtvé škatulky. Když se zapne klima, požádá o zapnutí tohoto větráku a
teprve když dostane pozitivní odpověď, spustí kompresor.
  Jo, dneska fakt už je procesor skoro u každé kontrolky v tom autě, jak
trefně poznamenal jeden ze členů této konference :-).
  Zdraví Pavel