OT: blokovani nezadoucich prvku na www (bylo: Re: Solar Impulse nad Pacifikem)

"J. Polívka" jpolivka na volny.cz
Neděle Červenec 5 23:14:16 CEST 2015

Děkuji, zařídím se podle toho.
Já ty stránky již tolik nesleduji, ale Kostovu snahu i po nemoci velmi
vnímám a má můj respekt a to i kvůli svým stálým  a neměnným názorům.
Rozhodně pomůžu.
Jindra Polivka