OT: blokovani nezadoucich prvku na www (bylo: Re: Solar Impulse nad Pacifikem)

Neděle Červenec 5 18:59:56 CEST 2015

Také myslím že lepší je takový web podpořit zajímavým obsahem, než
posílat peníze... Po dlouhé době jsem mcu.cz zase trochu proklikal.
Takže klasika - picy - brrr :-) Teď jsem dělal takovou hezkou
konstrukci, jenže pro silabsy ... jestli 8051 tady není zakázané slovo,
dal bych to ke zveřejnění. Je to galvanicky oddělené rozhraní C2, jako
krabička mezi programovadlem
http://www.silabs.com/products/mcu/Pages/USBDebug.aspx a procesorem. Byl
by o to zájem? Jinak to zveřejním na silabsáckém fóru kde budu zase
řešit svoje problémy napsat něco anglicky...

Anděl