OT: blokovani nezadoucich prvku na www (bylo: Re: Solar Impulse nad Pacifikem)

"J. Polívka" jpolivka na volny.cz
Neděle Červenec 5 11:12:02 CEST 2015

Dobrý den všem, bude to krátké aby nezapadl závěr.
Moc lidí co jsou na této konfeře už moc nebastlí, spíše programuje atd...
Né každý ví, že Kosta si prošel velkým zdravotním problémem.
Stránky MCU jsou pro mnoho lidí určitě stále přínosné.
Když se Kosta zbaví ostýchavosti a uveřejní číslo účtu, tak si myslím,
že dost z nás může pomoci.
V této konfeře už není tolik lidí jako dříve, ale je to i odvázáním se
od HW.CZ  .
Já s posláním stokoruny a i více nemám problém.
Jindra Polívka