OT: blokovani nezadoucich prvku na www (bylo: Re: Solar Impulse nad Pacifikem)

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Červenec 5 10:04:29 CEST 2015

 5.7.2015, 9:45:17

Pokud by mi nekdo koukal oknem do koupelny nebo loznice, skoro jiste
mi to fakticky nijak neublizi, ale rozhodne by mi to (iracionalne)
vadilo velmi. Ale budiz, treba jste z jinehoho testa.
Jsou tu vsak 2 aspekty ktere IMHO musi vadit kazdemu.
Casto se stava, ze se nacitani stranky zastavi a musim 20, 30 nekdy i
vice sec. cekat, nez se reklamator rozmysli, jestli mi posle baner na
pneumatiky, ktere jsem koupil minuly tyden a tudiz 5 roku dalsi
kupovat nebudu, nebo na meric krevniho tlaku, kterej taky kupovat
nebudu, jen jsem vcera stahoval pro babicku navod k pouziti, neb
tistenej original ztratila. Prinos reklamy tedy nulovej, nepohodli ji
zpusobene, znacne.
Snad jeste horsi, je to, ze reklama je casto hejbaci-blikaci. Je
vcelku jedno, zda lezu na nejakou stranku, abych si precetl clanek o
synteze kaskadovych filtru, nebou koukal na hambate obrazky, v obou
pripadech, jakesi blikajici cosi, na okraji stranky pusobi velmi
rusive. Tohle neni veci vkusu toho ktereho soudruha, ale proste fyziologicka
funkce lidskeho zraku, kterou mama vsichni prakticky stejnou.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz