OT: blokovani nezadoucich prvku na www (bylo: Re: Solar Impulse nad Pacifikem)

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Neděle Červenec 5 09:53:52 CEST 2015

On Sat, Jul 04, 2015 at 09:38:29PM +0200, Kosta wrote:
> jo, tohle chápu, ale v čem to mé maličkosti může ublížit, chápu,
> že to může být užitečný marketingový nástroj, ale jen a pouze u
> lidí, kteří dají na reklamu a ony výhodné nabídky. Stále však
> nechápu proč to soustavně  někdo ventiluje v konferenci, kde je
> předpoklad elementárního technického povědomí. Mně je opravdu
> srdečně  jedno, zda někdo ví, že se občas podívám na porno, nehraju
> hazard, nakupuju v Číně,  se.u na politiku a programově nesleduji
> zpravodajské servery.

Problem je, ze tyhle informace nekdo sysli a uz je nepusti.
Pomoci "socialnich" siti a hlavne ruznych e-shopu tyhle informace
spoji s vasi osobou. A pokud mate deti, tak budou mit informace i o jejich
rodicich.

Proste nevite, jestli za 10-20-30 let tady jeste bude demokracie, nebo
jestli nekdo ve velkem bude zneuzivat informaci, ktere takto posbiral.
Staci se podivat na to, co se stalo za valky Zidum:
http://www.root.cz/clanky/derne-stitky-a-holocaust-neprijemna-pravda/

Anebo se podivat, jak Islamsky stat velmi rychle likvidoval nepohodlne
osoby, protoze proste dopredu mel posbirane informace a vedel koho
chce odprasknout...

(Ale jo, chapu, ze takovemu konformistovi jako jste asi zrejme
nebude hrozit nebezpeci ani v te nejhorsi diktature...)

P.T.