OT: blokovani nezadoucich prvku na www (bylo: Re: Solar Impulse nad Pacifikem)

Kosta kosta na mcu.cz
Sobota Červenec 4 21:38:29 CEST 2015

Dne 4.7.2015 v 20:48 Jaroslav Lukesh napsal(a):
> Tady jde o to, že lze snadno analyzovat zájmy, návyky, co kupujete,
> úplně blbým obrázkem typu toplist. A nemyslte si, že o tyto informace
> není zájem.
jo, tohle chápu, ale v čem to mé maličkosti může ublížit, chápu, že to
může být užitečný marketingový nástroj, ale jen a pouze u lidí, kteří
dají na reklamu a ony výhodné nabídky. Stále však nechápu proč to
soustavně  někdo ventiluje v konferenci, kde je předpoklad elementárního
technického povědomí. Mně je opravdu srdečně  jedno, zda někdo ví, že se
občas podívám na porno, nehraju hazard, nakupuju v Číně,  se.u na
politiku a programově nesleduji zpravodajské servery.

--
S pozdravem
M Kosťa Kostomlatský