Solar Impulse nad Pacifikem

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Červenec 4 10:04:43 CEST 2015

 4.7.2015, 10:00:21

Dokaze nekdo alespon radove odhadnout, kolik energie na vsech
serverech , routrech a koncovych zarizenich se spotrebuje navic,
oproti situaci, kdyby stranka sice obsahovala stejne info, ale bez
techto modernich serepiticek ?
Nebude to o nekolik radu vice, nez kolik usetri solar impulse za celou
svou zivotnost ?

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz