OT: Uroven konference was Re: OT? Schemy k zariadeniam, was: Elnec LabProg48LV c2UgbG91xI3DrS4u

Kosta kosta na mcu.cz
Pátek Červenec 3 15:37:17 CEST 2015

Dne 3.7.2015 v 14:56 Pavel Troller napsal(a):

> S posledním odstavcem souhlasím a jsem plně v resonanci :-) :-). Zajímavé
> jsou ale právě ty odlišné osobní zkušenosti na začátku.
>
> Zdraví Pavel

Asi proto, že já vlastně  pro čistou 8080 nikdy nic nenapsal. Spektrum
jsem jako programátor úplně minul, ale jinak bylo ze začátku vše na Z80.
Vidíte, já měl zase svůj BIOS pro SHARPa MZ-8xx, svůj řadič FDD a
vlastní format.com a sys.com - tehdy jsem byl neskutečně hrdý, že to
byly programy v asm, které se samy modifikovaly na základě zadaných
parametrů. Po pár létech mi dalo spoustu práce zpětně to prolouskat a
málem jsem si sám nafackoval za tu prasárnu.

Ale jinak k těm zkušenostem - já vždy tíhnul k  HW. To, že jsem začal i
programovat bylo dáno tím, že nebyl po ruce žádný slušný programátor.
Tím nechci říct, že já jsem (byl) slušný programátor. Prostě jsem byl
nucen si hodně věcí  udělat sám. Na druhou stranu to mělo i svá
pozitiva, zatím jsem se nenechal "ochcat" žádnou rychlokvaškou.

--
S pozdravem
M Kosťa Kostomlatský