tmobile twist internet - zaver akce

"J. Polívka" jpolivka na volny.cz
Pátek Červenec 3 13:21:32 CEST 2015

Něco někam posílat je asi zbytečné, oni mají svoje instrukce co říkat.
Před rokem, či dvěma letěla přítelkyně do Dominikány a ptali jsme se v
Praze na Arkádách na ceny.
Ceny OK ale o propojovacím poplatku nám neřekli ani slovo a ten byl dost
drsný.
U O2 jsem před cestou do zahraničí volal s dotazem proč mi nabízejí
volání ze zahraničí za tak obrovskou cenu.
Balíček exisuje ale musíte si o něj sám zažádat.
Operátorka se mnou mluvila jako kdyby porušovala nějaká interní pravidla.
Proč mne jako stálého zákazníka od roku 1996 neinformují v žádné nabídce
a nebo možná skrytě.
O datových tarifech bez balíčku ani nemluvě.
Prostě blbce a neinformované vždycky nachytají. O nic jiného než o to
nachytání přece nejde.
Jindra Polívka