Identifikace soucastky

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Červenec 3 12:20:31 CEST 2015

 3.7.2015, 12:11:44

Tak jsem dopokusnicil. Ohnove predstaveni se nekonalo, neb jsem do
napajeni zapojil malej odpurek. A asi jsem dobre udelal. IC nevykazuje
ani naznaky nejakeho kmitani, mezi piny 4 a 5, kde ma byt u PT1301
spinaci Nfet, je otevrenej PN prechod. Tedy muj zaver je, ze nejde o
PT1301 ani zadny primy ekvivalent.
Jeste napisu cinanovy a jsem zvedav, co on na to.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz