tmobile twist internet - zaver akce

David Belohrad david na belohrad.ch
Pátek Červenec 3 12:10:44 CEST 2015

Zdravim vsechny,

tak jsem si precetl vsechny prispevky k tematu, obrnil jsem se
trpelivosti a vydal se do prodejny t-mobile v Hranicich.

Nasledovala sahodlouha diskuse s 'agentem petrem' (nebo pavel?
nepredstavil se. to mel na sobe myslim
napsane). Pan Petr mi nejdrive vysvetlil, ze jsem totalni debil, protoze
jak jenom jsem si mohl myslet, ze tarif 'twist internet' je na
volani. Kdyz jsem mu rekl, ze jsem s tim poslenich 5 let bez problemu
volal, tak z nej vylezlo, ze to bylo kvuli tomu, ze T-mobile byl
'benevolentni ke svym zakaznikum a mel tuto sluzbu zapnutou zadarmo'. Pak
jsem mu teda rekl, ze to bych chapal, ale ze nechapu, proc mi bez
jakekoliv diskuse se mnou ten tarif zrusili a bez meho svoleni prevedli
na neco jineho. Po par sekundach trapneho mlceni mi rekl, ze jej zrusili
bez nahrady. Kdyz jsem se trochu ohradil, ze na zapade se takove veci
proste nedelaji, zacal na me skoro utocit s tim, ze t-mobile je prece
nejlepsi, a ze jestli pry tady na namesti nekde vidim Vodafone. Pak mi
vysvetlil, ze ten
duvod, proc je tam nevidim je ten, ze t-mobile je nejlepsi. Takova
argumentace me fakticky dostala. I pres vsechny me komunikacni kurzy
(stylu handling difficult conversation) jsem tohle fakt nedal, a zacal
jsem se mu culit primo do tvare. Trochu jej to znejistelo, ale jenom
minimalne.

Tak jsem se vratil k puvodnimu, tedy co se s tim da delat. Prekopiroval
mi starou SIM na novou s tim, ze by to melo zase
fungovat. Nefungovalo. Volal na hotline a dozvedel se, ze jedina
moznost, jak z toho telefonovat je udelat z toho cisla normalni
twist. Nezbyvalo mi, nez souhlasit. Tak to vytelefonoval a rekl mi, ze
simka zacne fungovat az za 4 dny. Tak to uz jsem myslel ze padnu.  Nejlepsi
t-mobile nedokaze prepojit cislo za par hodin ani mezi sebou.

Nastesti se pan Petr zmylil (mam dojem, ze by urcite nasel nejaky
argument, pro to, ze to byla moje chyba) a za cca 3 hodiny byl
'novy-stary-a-nejlepsi-tarif' zapojeny.

Takze abych to shrnul:

- minuly pausal byl takovy, ze pokud jsem mel na kreditu vic jak 700Kc,
  sebralo to 700, mel jsem na mesic 3G internet s 10GB
  daty. Telefonovani bylo o neco drazsi (cca 8Kc/minuta), ale dalo se to
  pouzit jako normalni telefonni cislo
- tento pausal nema zadny internet, vola se z toho za cca 2.5 (nebo
  1.5?). Ale pokud internet chci, prodaji mi 500MB za 400Kc
  mesicne. Takze tech puvodnich 10GB by me stalo 8000.

Tak nevim, kde je ten 'novy a lepsi' tarif lepsi. Jeste ze existuji ti
virtualove. Gatilo tady zminil od++ori*k.cz, dival jsem se na to, a v
zasade mi vyhovuje. Jen jeste rok pockam, jestli preziji. Problem je
totiz v tom, ze to telefonni cislo je jediny zpusob, jak se dostanu na
RB.cz. A kdyz by mi v Geneve to cislo zdechnulo, nedostanu se na cesky
bankovni ucet....

tak tak.

Jen nevim, jestli se mam obtezovat a posilat t-mobile nejaky email o
tom, ze Agent Petr z Hranic by dle meho nazoru potreboval nejake kurzy
asertivity a komunikace. Asi by to bylo k nicemu.

.d.