poradte telefon

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Pátek Červenec 3 09:10:41 CEST 2015

telefon koupim, vyzkousim a pokud je to opravdu tak zle, vratim .. ?
samozrejme jsem pred nakupem prosel web, a tak muze po koupi prijit jen minimum prekvapeni ?
t.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Tomasek
Sent: Friday, July 03, 2015 8:45 AM
To: HW-news
Subject: Re: poradte telefon

On Thu, Jul 02, 2015 at 07:01:21PM +0200, Pavel Poucha wrote:
> Facebookoveho klienta a různé nechtěně věci jsem smazal během pár
> minut po zapnutí, nebyl v tom žádný problém.
>
> Zdraví Pavel Poucha
> Odesláno z mobilního telefonu

Na moji Nokia Asha 210 to bohužel nejde. Kupoval jsem si ten telefon (kromě toho, že má 2 SIM) hlavně kvůli bezpečnosti, s tím, že těch pár věcí, které bych opravdu potřeboval mi zastoupí J2ME aplikace.
Bohužel polovina věcí, která by se s tím telefonem dala dělat, je od výrobce zablokovaná, nebo tak zk*rvená, že kromě telefonování je pro mně ten telefon prakticky nepoužitelný...

P.T.