Re: OT: venkovní nátěry dřeva

Robert Vida vida.hu na gmail.com
Pátek Červenec 3 09:07:16 CEST 2015

Dobrý deň

Treba rozlišovať starý a nový Luxol original. Starý bol na baze
rozpúšťadiel a robilo sa s tým dobre. Ekoteroristi zaúradovali
(zmenili limity VOC) a preto výrobca Luxolu emulgoval do náteru vodu
namiesto rozpúšťadiel.  Výsledok je taký, že sa tým pracuje velím zle
oproti pôvodnej receptúre.  Existujú alternatívy luxolu, ktoré
neobsahujú vodu napr: Slovlux alebo chemolak S 1040 CHEMOLUX S Klasik

Robo