RE: venkovní nátěry dřeva

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Pátek Červenec 3 08:30:37 CEST 2015

dobry den.
na nouzovej plot z oriznutejch palubek jsem cca 3x "nalil" jen impregnaci na drevo Bochemit Forte. uplne na mokro po cca 20min .
dal jsem byl linej/nebyl cas a ze to nekdy natru, az budu vedet co a jak. plot je 2 roky svetle zeleno/modrej ale vypada porad stejne.
takze mam jako pripraveno na nater, ale nic me k tomu nenuti. az bude moz svetlej, zase ho poleju, nebo na prani manzelky o urcitou barvu budu resit co Vy :-).
tomik.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Evzen Horna
Sent: Thursday, July 02, 2015 11:23 PM
To: HW-news
Subject: OT: venkovní nátěry dřeva

Hezký den,
před časem tu proběhla zmínka o napouštěcích olejích. Potřebuji nyní natřít zahradní domek ze smrkového dřeva a nevím, co zvolit. Zatím uvažuji o tenkovrstvé lazuře Luxol Originál, něco málo jsem s ní již natíral. Jaké jsou, prosím, Vaše zkušenosti s podobnými nátěry. Rád bych, aby to vydrželo co nejdéle a nemusel to každý rok přetírat. Jak moc jsou nutné či vhodné impregnační fungicidní nátěry? Pokud se bez nich dá obejít, raději bych se těmto chemickým přípravkům vyhnul, ale nedokáži to správně posoudit. Má někdo zkušenosti s použitím zmíněných napouštěcích olejů v exteriéru místo lazur?

Předem děkuji
EH