OT: Uroven konference was Re: OT? Schemy k zariadeniam, was: Elnec LabProg48LV c2UgbG91xI3DrS4u

Galloth lordgalloth na gmail.com
Pátek Červenec 3 06:18:00 CEST 2015

Asi vsichni chapeme, ze Kostovi projde i to, za co by jsme mi ostatni
dostali okamzity ban, protoze je zaslouzilym clenem komunity. Ma na to
pravo.

Ale tuhle konferenci mam rad (nebo uz radeji minuly cas?), protoze se tu
temata probirala na urcite urovni. Myslim tim, ze diskuze probihaji
vetsinou k veci (i kdyz se tema diskuze casto posune jinam nez byl puvodni
zamer), odpovedi jsou formulovane korektne a jejich cilem je diskuzi
posunout. Toto je prvni tema po dlouhe dobe (snad mozna poprve co si v teto
konferenci pamatuji), kdy jeden diskutujici nazval druheho volem. Fakt, ze
Kosta otevrene napsal, ze cilem jeho prispevku je pana Jirku a ostatní
zastánce jeho názoru vytočit vylučuje jakoukoliv diskuzi o tom, ze
prispevky byly spatne pochopeny.

Takovouto diskuzi bych ocekaval na novinky.cz nebo podobnem bulvaru, ale
zde jsem prekvapen.

S pozdravem,
Honza