OT? Schemy k zariadeniam, was: Elnec LabProg48LV c2UgbG91xI3DrS4u

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Červenec 3 01:19:02 CEST 2015

Máte pravdu, škoda času.
Místo toho jsme mohli číst Vaše hodnotné příspěvky.
Až bude Váš přínos konferenci alespoň 1% toho Jirkova, tak před
Vámi hluboce smeknu.

S pozdravem
Petr Labaj

P.S. Ostatním se omlouvám za výron emocí.