Elnec LabProg48LV se lo dejtLi4=

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Červenec 2 21:32:18 CEST 2015

>  Na výstupech 5,6 konektoru (těch, co je mezi nimi to plastové vodítko) jsem
>naměřil při velmi opatrném přiloµení hrotů 16.04VAC. Bylo to stabilní napětí
>naprázdno, vydrµel jsem tam s těmi hroty jen pár sekund, ale údaj uµ byl
>ustálen a neměnily se ani setiny.

Uvadzali ste, ze programator vypise hlasku o "napati mimo tolerancie". To
moze snad byt aj prilis vysoke, nie? Citujem:

"Podla popisu programatora LabProg-48LV, ocakavane vstupne napatie je
(citujem) "operating voltage 12..15V AC"."

Pan kolega Puobis navrhoval vyskusat externy zdroj...

A okrem toho mal aj dalsie otazky (ano, dopustil sa klasickej chyby ked
nedodrzal zasadu 1 mail 1 otazka):

- [...] a potom (ak je zdroj naozaj OK) chybovym hlasenim z programatora
... tych hlaseni moze byt viac.
- nebolo by zle na "rozbehnutom" programatore spustit selftest s
disgnostickym podom na blizsiu lokaciu zavady

http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2015-June/477287.html

wek

Daląí informace o konferenci Hw-list