Viceotackove trimry SR PASSIVES z TME - zkusenosti?

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Červenec 2 21:25:16 CEST 2015

1) SR PASSIVES bych nazval obchodni znackou TME, obsahem je "co zrovna
ten kterej Cinan dodal"

2) krome dalnic takto funguje prakticky libovolna ceska vozovka (az na
vyjimky), kouzlo pak je v nahodnosti periody i amplitudy razu.
Pravidelne razy mela D11, ale uz to nejak posledni dobou neni ono...

3) zkuste tu Muratu, fakt to byl "kulturni sok".

--
Jirka