poradte telefon

Pavel Poucha p.poucha na papouch.com
Čtvrtek Červenec 2 19:01:21 CEST 2015

Tchyně to používá na telefonování. Webový prohlížeč nikdy nepustila, na to má počítač. SMS napsala asi 2 za celý rok. FW nikdo nemění, jak taky, když jsou vypnutá data. Facebookoveho klienta a různé nechtěně věci jsem smazal během pár minut po zapnutí, nebyl v tom žádný problém.

‎Zdraví Pavel Poucha
Odesláno z mobilního telefonu

On Thu, Jul 02, 2015 at 12:57:43PM +0200, Pavel Poucha wrote:
> Existuje řada telefonů Nokia Asha. Koupil jsem ho za pár korun loni tchýni a
> funguje zcela spolehlivě, dlouho vydrží, nekouše se... (tedy ten telefon).
> Akorát má malou hlasitost.

Spolehlive? To myslite fakt, ze vam vyrobce meni pod rukama firmware
tak, jak se mu zachce, ze tu najednou zacne nacit web-prohlizec nejake
otravne sracky jeste predtim, nez clovek do nej zada adresu, ondy
zase prestane fungovat vestaveny SIP klient. Navic, 95% veci je v tom
telefonu nastavene natvrdo. Klient na Facebook nejde smazat a je tam
klavesa, ktera nedela nic jineho, nez spousti tuhle debilitu. Pro jistotu
to nejde zakazat ani zmenit na jinou aplikaci. A takhle bych mohl pokracovat.

Z vlastni zkusenosti, tyhle telefony jsou naprosta sracka...

P.T.

Jabber: butrus na jabbim.cz