SD karty a FRAM bylo: Re: poradte telefon

Martin Hanek martin na hanek.net
Čtvrtek Červenec 2 13:14:54 CEST 2015

Dobry den,
ta informace pana Pouchy me take zaujala. Na nasich zarizenich mame take
SD karty v SPI rezimu. Bezi mi to tady asi pul roku, na kartu jen
logujeme, kdyz se to ztrati nic se nestane.
Nyni je tam asi 170MB dat v TXT souborech, zapis kazdych 10 sekund.
Zatim se nic neztratilo a je mi jasne, ze to neni prokazatelne.

Do novych zarizeni jsme na data navrhli at45db321d. Snad to bude použitelné.

Martin Hanek