poradte telefon

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Červenec 2 12:14:53 CEST 2015

Mozna si nerozumime. Nemyslel jsem presun aplikaci a jejich dat jimi
samymi, ale uzivatelsky zapis napr. pomoci nejakeho spravce souboru,
ulozeni Firefoxem stazenych dat apod.

Proste to, co v drivejsich verzich zcela bez problemu fungovalo a pak
prisla ta 4.4...

Jsem SW jen pouceny laik, ale mam za to, ze zapis a cteni na SD kartu by
melo byt v rezii systemu na hodne nizke urovni (cili nezavisle na
aplikacich), takze to, co uvadite, mozna v Androidu nebude tak uplne na
miste.

Ale treba se mylim; kazdopadne kdyby doslo v klasickem Linuxu k
podobnemu opruzu, tak se skoro vsadim, ze cca druhy den by to bylo
odstraneno...

Jenze za tim proste stoji cela filosofie Androidu: my (Velky Bratr)
vime, co je pro uzivatele nejlepsi.

--
Jirka