poradte telefon

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Červenec 2 12:13:54 CEST 2015

 2.7.2015, 12:04:53

Velka baterie a mala cena, jsou asi jedine prednosti nize uvedenych
founu.
Zastaraly chipset s casto mizernym gps, bez LTE, 4400 pravdepodobne
nema mnoha cidla, vcetne kompasu, 5000 je uz v kategoriji "nahradni
kormidlo k Titaniku".

Ale nekomu tahle kombinace vlastnosti klidne muze vyhovovat.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz