Re: Zrychlení počítače

Ondřej Kozumplík kozond-konf na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 2 08:53:04 CEST 2015

doporucuji zrychlit pomoci HW - koupit SSD :) opravdu to funguje bez stinu
pochybnosti. zrychlovaci SW jsem v minulosti taky pouzival, celkem dlouho,
ale vysledek byl vicemene sporny. v jistych pripadech prislo mirne
zrychleni, ale nestalo to za rec. po par letech zkouseni ruznych SW jsem je
zavrhnul. penize bych za to nedal ...

Ataman
http://www.hysteria-metal.cz