poradte telefon

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Červenec 1 21:49:45 CEST 2015

Ja odpovim za sebe, proc bych s takovym telefonem vahal:

1) lakalo by me, ze to neni stadni a velkobrachovska zalezitost

2) ale:

a) je na nej dostatek aplikaci (bezi ty androidi opravdu zcela hladce a
bez problemu)? Pokud ne, jeho vlastni aplikace budou asi velmi omezene.

b) ten telefon a system teprve zacina - je skutecne HW i SW spolehlivy?

c) je mozne ho treba zcela bez potizi propojit s linuxovym PC a lze do
nej dat standardni microSD kartu?

d) existuje oficialni repozitar aplikaci (vcetne tech androidich), kdyz
Google Play tam udajne nefunguje?

atd.

Pro me osobne by byl idealni telefon s Linuxem jako takovym (vcetne jeho
dnesni vyspelosti, filosofie a moznosti volby distribuce a GUI). To snad
nejak zkouseji s Ubuntu, ale jak to vypada a jak je to daleko, to netusim...

--
Jirka