poradte telefon

Milan Kovar mkovarhw na seznam.cz
Středa Červenec 1 10:24:54 CEST 2015

Mě se na mém telefonu s androidem hrozně líbí přístup googlu :-))

Když zapínám GPS objeví se hláška:

"Zvýšit přesnost určování polohy?
Umožní službám určování polohy
Google pomoci aplikacím rychle a
přesně najít vaši polohu, což může
snížit spotřebu energie z baterie.
Občas se do Googlu budou
odesílat anonymní údaje o poloze,
a to i když zrovna nebudou
spuštěny žádné aplikace"

Na výběr mám tlačítka "nesouhlasím" a "Souhlasím".
Je tam také zatržítko "Tuto zprávu příště nezobrazovat."
Když ho zatrhnu, tlačítko "Nesouhlasím" zešedne. Takže souhlasit můžu natrvalo, ale s nesouhlasem
mě to pokaždé obtěžuje. Co myslíte, že většina lidí udělá, aby měla pokoj?

Milan