MS-DOS boot iso

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Červenec 1 10:23:03 CEST 2015

První výstřel od boku - v config.sys nechybí něco jako LASTDRIVE=Z ? Ono se
pak stává, že nepřipísmenkuje...

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: Cizek Milan
To: hw-list na list.hw.cz
Sent: Wednesday, July 01, 2015 10:10 AM
Subject: OT: MS-DOS boot iso

Ahoj,
jistě je tu ještě dost lidí, kteří mají zkušenosti s MSDOS, tak si dovolím
pozeptat...

Vytvářím CD (floppy nestačí kuli limitu 2.88MB) bootovací MS-DOS 6.22 ISO z
důvodu vzdáleného upgrade BIOSů přes IPMI na supermicro
mb. Ve virtuálu mi vše funguje, mám odladěno, iso nahazuji na CD ve
virtuálu.
Nicméně v reálu přes IPMI končím na zavedení ovladače CD
oakcdrom.sys+mscdex. Nejspíš to souvisí s neexistencí fyzického cd nebo
řadiče, prostě se mi nevytvoří písmenko na CD a nenamoutí se na něj obsah.

Pro vytváření iso používám tento nástroj:
http://www.hiren.info/pages/bootablecd

Úplně do toho nevidím, ale součástí CD iso je též floppy image, ze kterého
se zavádí systém + ovladače (mapován jako disketa) a pak vlastní obsah CD,
který je mapován na písmeno CD. Předpokládám, že by řešením mohl být nějaký
fakecd driver, který půjde i bez mechaniky? Děkuji za pomoc či nápad.

--
Milan Čížek

=