OT: MS-DOS boot iso

Cizek Milan Cizek.Milan na seznam.cz
Středa Červenec 1 10:10:15 CEST 2015

Ahoj,

jistě je tu ještě dost lidí, kteří mají zkušenosti s MSDOS, tak si dovolím
pozeptat...

Vytvářím CD (floppy nestačí kuli limitu 2.88MB) bootovací MS-DOS 6.22 ISO z
důvodu vzdáleného upgrade BIOSů přes IPMI na supermicro

mb. Ve virtuálu mi vše funguje, mám odladěno, iso nahazuji na CD ve
virtuálu.
Nicméně v reálu přes IPMI končím na zavedení ovladače CD oakcdrom.sys+
mscdex. Nejspíš to souvisí s neexistencí fyzického cd nebo řadiče, prostě se
mi nevytvoří písmenko na CD a nenamoutí se na něj obsah.

Pro vytváření iso používám tento nástroj: http://www.hiren.info/pages/
bootablecd(http://www.hiren.info/pages/bootablecd)

Úplně do toho nevidím, ale součástí CD iso je též floppy image, ze kterého
se zavádí systém + ovladače (mapován jako disketa) a pak vlastní obsah CD,
který je mapován na písmeno CD. Předpokládám, že by řešením mohl být nějaký
fakecd driver, který půjde i bez mechaniky? Děkuji za pomoc či nápad.

--
Milan Čížek