Elnec LabProg48LV se loučí..

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Středa Červenec 1 09:45:35 CEST 2015

Tohle se nedá vymyslet, to je život. Asi to souvisí s tím, že v Čechách
chápeme ten pojem "svoboda" tak trochu infantilně, tedy dělej si co
chceš, dokud tě za to někdo silnější nepotrestá. V Německu hasičům nikdo
nezakazuje pít alkoholické nápoje během služby, přesto i statný Bavorák
pije po obědě spíš pito, maximálně si dá jedno opravdové pivo a tím to
končí. Kdyby to tak bylo u nás, nenajdete v hasičárně střízlivého člověka.
Zažil jsem dokonce zcela vážně vedenou poradu, zda nezakotvit do Denního
řádu zákaz souložení ve službě. Nakonec se od toho upustilo a to jen
proto, že Denní řád je veřejně vyvěšen a nezasvěcený návštěvník by z
toho mohl nabýt dojmu, že hasič pokud nehoří, nic jiného nedělá...

Mrazík