poradte telefon

Martin Hanek martin na hanek.net
Středa Červenec 1 09:01:47 CEST 2015

Z Linuxu používá jen jádro:
http://androidmarket.cz/android/jak-vypada-android-uvnitr-aneb-co-je-rom-kernel-bootloader-a-dalsi/
S Linuxem jako takovým Android ale moc společného nemá, dokonce myslím,
že to má Google nějak uzavřené. Takže navázaný je a to hodně.

Už i Google chytá manýry jiných firem a do otevřené aplikace propašuje
sem tam nějaký binární modul, např. na poslouchání mikrofonu:
http://www.root.cz/clanky/google-propasoval-do-prohlizece-chromium-binarni-modul-hlasoveho-vyhledavani/

Martin Hanek