poradte telefon

Středa Červenec 1 08:45:58 CEST 2015

Taky vybírám mobil - jen bych se zeptal protože s "chytrými" mobily
zkušenosti nemám. Jak je Android navázaný na Google? Myslel jsem že
Android je přepsaný z Linuxu a aspoň všichni říkají, jak je Linux
svobodný a nekomerční. Nebo ani to už neplatí?
Ohledně volby systému - o Androidu jsem v různých recenzích četl že se
prý seká a že je nedotažený. Samosřejmě to záleží i na čem to běhá ...
taky jsem obyč. hloupý mobil měnil v záruce, protože v tom padal
program. Dobráci mi poprvé jen přehráli program, asi čekali že se tím hw
vyléčí :-(

Android se snad začal prosazovat protože je zadarmo. Někde jsem pak
četl, že Windows pro mobily taky mělo být, nebo snad dokonce je zadarmo.
Takže v ceně mobilu se dneska systém neprojeví?

Taky mi syn říkal, že když si koupím foun s Androidem, má to sice
spoustu paměti, ale je tam taky nainstalovaná spousta blbostí, které
nejdou odinstalovat. Že jediná možnost je přeinstalovat čistý Android,
ale že tím obvykle přijdu o záruku. Má pak význam do toho zasahovat?
Zase ale řešit blokování "špehovacích" programů dalšími aplikacemi mi
přijde taky dost nesmyslné.
Anděl