Futaba M202SD01B

Sobota Leden 31 21:36:56 CET 2015

Hezký večer,

	to je ten stejný soubor co mám. Nic jiného na webu asi není. Nicméně
ani pokus o zaslání povelu k určení pozice nevede ke kýženému výsledku.

	Zjistila jsem však, že modul nepochopí ani drátky napevno nadrátovaný
povel ALD - rozsviť všechno co umíš a jak to umíš. Prostě jej ignoruje.
A nejvíce mne zaráží, že pokud mu posílám impulsy na WR ručně, tak se
nějaká data zobrazují, ale pokaždé jiná, ačkoli data na vstupech jsou
stále stejná. Přestávám tomu rozumět už úplně. A modul se chová jak má,
pokud dorazí text na konec displeje, tak odřádkuje a píše dál.

	Saša svobodová