LED majak - pulsni provoz

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Leden 30 21:10:20 CET 2015

Nenapsal jste, že to má lítat... Taky nevím na čem, kdyby třeba šlo o 20
kg "drobečka", asi by to nebylo kritické ;-)

Ve dne nebo v noci?

K čemu přesně to má sloužit?

Z hlediska odvodu tepla a tepelné kapacity by byl možný ten druhý
způsob, který jsem popsal, tj. třeba nějaká SMD LED ve 1206 pouzdře.
Nemá ovšem čočku...

--
Jirka