problem s regulatorem Eurotherm 902

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Leden 29 11:18:06 CET 2015

Pane Hanku,

čistě z výzkumných důvodů byste mohl několik takto vadných kusů
timekeeperu otevřít a změřit napětí zálohovacího lithiového článku. Plus
by byla podstatná informace o použitých IO.

Pak se třeba i veřejně podělit, docela by to mě to zajímalo... K mnou
popsaným zkušenostem níže dodávám, že "divnost" DS1225Y se v mém případě
taky projevovala vždy až po x letech...

--
Jirka