RE: Rozdíl mezi DVB-C a DVB-T

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Čtvrtek Leden 29 09:54:53 CET 2015

A na TV sa zobrazuje co?
Cakal by som tam nieco ako "Terestrialny Prijem"
Inak s DVB-T je to take osemetne. Moze sa stat ze vo vnutri
baraku nechytite nic. V rodinnom dome som daval
antenu na strechu taku tu plochu (aktivnu) - vysielac cca 1km vzdusnou ciarov a
kym som ju spravne nenatocil tak ani tuk. Pritom na inom mieste (vystrcena z okna)
nejako fungovala v kazdom uhle.
Ostava uz len nostalgicky spominat na analogove casy :)

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Kuba Jan
Sent: Wednesday, January 28, 2015 6:56 PM
To: HW-news
Subject: Re: Rozdíl mezi DVB-C a DVB-T

Z toho vyplýva:

1) Neumí to DVB-T (STB) , tchán je lhář :-)
2) Tchán má doma kabelovku..nebo kdo ví kam a kde  to píchal že mu to jelo...
3) Tchán si nic nepamatuje.   Třeba někde viděl že to běží , nebo kdo ví
kam a kde  to píchal že mu to jelo...
4) Je v tom STB opravdu FW z HCCF verze, DVB-T(2) to umí, ale vzniknul problém mezi židlí a ovladčem.
     ( např. špatně nastavená šířka pásma, modulace atd... manželka má
pravdu :-(((((     )
5) Všechno je špatně. ( Např. zrovna nevysílal žádnyý DVB-T vysílač, špatná konstalace hvězd.... )