Povrchova uprava vyvodov ST232C

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Leden 28 09:30:31 CET 2015

Zdravim vsetkych,

ale najma pritomnych z ST :-) Na nich mam otazku (ale ak niekto iny vie
odpoved, samozrejme tiez by som ju rad pocul):

Mam na stole dva ST232C v SO-16 z roznych varok, a maju ocividne roznu
povrchovu upravu vyvodov - jeden, oznaceny EZVR413, ma taku standardnu
striebristu; na druhom, oznaceny GZT9350, je do zlatova.

Zrejme su z inych "baliarni", aj potlac je ina - iny rozmer loga aj pisma,
ina farba (ak sa nemylim, ten EZVR413 je vypaleny laserom a GZT9350
potlaceny), zdola nie je nic ani na jednom.

Nie je ziadny problem ani s jednym, co sa tyka spajkovania, funkcnosti,
atd., len by ma zaujimalo, v com spociva ten rozdiel.

Dakujem,

wek