DVB-T streaming and grabber - step by step

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Pondělí Leden 26 23:45:45 CET 2015

Dne 26.1.2015 v 23:12 Martin Vancl napsal(a):

> Nebylo by lepsi stremovat po UDP? V clanku
> http://www.linuxexpres.cz/software/vlc-a-streamovani-dvb-t-v-domaci-siti
> autor pise, ze je lepsi TCP:
>
> "Při streamování přes http (TCP) nejsou problémy. Při použítí UDP nastává
> v méně kvalitní síti problém s pakety (nemusí dorazit v pořadí, v
> jakém byly odeslány),
> což způsobuje artefakty v obraze, vypadávající zvuk atd."
>
> ja vzdy myslel, ze prave na video je UDP idealni.

On je na streamování ideální multicast, ale ten funguje ještě v méně sítích :-)

> [...]
> nejak moznost na serveru preladit kartu na jiny multiplex.
> V clanku http://www.linuxexpres.cz/software/vlc-a-streamovani-dvb-t-v-domaci-siti?highlightWords=vlc
> to autor resi spoustenim skriptu pres putty. To je dost nepohodlne.
> Jasne, muzu udelat webovou cgi (treba bash) aplikaci, ale porad je to
> divne.
> Je nejaka moznost, jak streamovat vsechny multiplexy a po vyberu
> urciteho streamu klientem teprve preladit kartu? Nebo nejak jinak
> ladit, ale z primo z prostredi bezneho videoprehravace.

Problem je v tom, ze data tecou zasadne jednosmerne, se signalizaci se nepocita.
Dalsi vrstva vzdy jen prebira data od te predchozi. Takze bud si na serveru
udelate, treba v php, ovladani (spousteni, vypinani apod.) nebo si priplatite za
druhou/treti kartu a mate to viceuzivatelske, protoze viceclenna domacnost si
urcite vyzada driv nebo pozdeji toto reseni. A to nemluvim o moznosti nahrat si
na pozadi jiny porad.

Standa