STM32Cube, pondelkove frflanie

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Pondělí Leden 26 20:56:26 CET 2015

Mne je v tejto chvili jedno ako to ma urobene Microchip a nemal som v
plane porovnavat to s Microchipom. Postavil som sa k tomu ako
uzivatel.

Ale ked chces porovnania, dnes sa trapim s tym STM-kom pretoze cez
vikend som sa hral s LPC11U35. Vzal som ich molocha LPCXpresso - je to
moloch, ale na rozdiel od ST maju aspon tolko chochmesu, ze ponukaju
svojim nemajetnym zakaznikom _aspon_nieco_ (mimochodom, Eclipse a GCC
+ proprietarny debugger, ktory nikto nemusi pouzivat). A jazdi to aj
pod Linuxom.
Vzal som ich LPCopen (zhruba alternativa k STM32Cube) naimportoval
prislusne projekty, buildol a bez akychkolvek problemov sprevadzkoval.
Mimochodom, ich zdrojaky a kniznice maju pre moje oko podstatne menej
balastu a su menej zlozite. Problem nastal ked som ich example dalej
upravoval - myslim ze viem kde maju chybu, ale zatial som to odlozil a
pozrel som sa smerom k ST, ako to maju vyriesene oni.

Velmi STM32Cube nepotrebujem, ani LPCopen. Na ovladanie periferii mi
staci tukat do prislusnych bitov v prislusnych registroch, ale napisat
si vlastny USB stack je netrivialne, tak som bol zvedavy ako to "robia
profici". Ten CubeMX tiez nepotrebujem, ale z tych examplov v Cube
(tie ostatne su vacsinou oznacene ako stare a ze mam pouzivat Cube) sa
mi dalo tak nejako tazko vysomarit, tak som si chcel pracu ulahcit
nastrojom na to urcenym.

Dňa 26. januára 2015, 19:59, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal/a: