Streaming DVB-T do LAN

DeeJay deejay na email.cz
Pondělí Leden 26 13:53:55 CET 2015

Tak to by mě zajímalo - o GetStreamu jsem četl, jen pro mě, jakožto
linuxovou lamu je tam moc nesrozumitelných věcí :-) Je tolik různých
distribucí, že prostě nevím co instalovat na co atd.. takže Step by step
návod by byl super. Nahrávání nepotřebuji - ne, že by se občas nehodilo,ale
snad později.

Jara

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Stanislav
Šmejkal
Sent: Monday, January 26, 2015 12:59 PM
To: HW-news
Subject: Re: Streaming DVB-T do LAN

Par serveru jsem uz rozbehl, pokazde trochu jinou technologii, ale podstatne
bylo to, ze to vzdycky nahravalo a ukladalo 24/7, takze pokazde debian
testing + rozlicne tunery. Ted nam televize a jejich pravnici zavrely
grabuj, takze jsem si neco podobneho postavil doma.

Pokud by byl zajem, muzu to rozepsat step-by-step podrobne, pro zacatek
jenom nastrel.

Jestli jde pouze o streaming, pak jedine getstream, naprosto spolehlive. Pak
to jede pres http a prehravani treba via VLC. Kartu jsem pouzil USB Evolveo
MARS ve trech exemplarich a bezi to na letite ITX desce konfiguraci ani
nevim. Dokonce to ani nema vetracek na procesoru. Ono je streamovani DVB-T
principialne naprosto nenarocne.

A pokud chcete nahravat, staci ve vhodny okamzik pustit wget na to konkretni
http://server:8001/kanal a ulozit si kus, ktery potrebujete a to jak
lokalne, tak pres sit. Ulozi to kompletni stream 2GB/hod., coz obsahuje
video, audio, teletext, obcas jede i audio stopa pro nevidome.

Standa