Streaming DVB-T do LAN

Pavel Urbancik hw na itherm.cz
Pondělí Leden 26 12:54:16 CET 2015

Provozuji Synology a v nem USB tuner.
Beha to v pohode.

Nezkousel jsem ale dat vice tuneru aby se dalo divat na vice multiplexu.

Pavel

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of DeeJay
Sent: 26. ledna 2015 11:55
To: 'HW-news'
Subject: Streaming DVB-T do LAN

Zdravím kolegové

a že jsem tak smělý, neřešil jste někdo streamování DVB-T do LANu ?
Poslední dobou jsem si dost zvykl na dívání a nebo poslouchání televize z
mobilu, hlavně doma mezi koupáním sebe nebo uspáváním dětí jsem si pouštěl
televizi přes TV4you. Teď to byrokrati zařízli a tak jsem si říkal, že bych
si stvořil nějaké stremovátko. Díval jsem se po netu, většinou řešení s USB
tunery pro každý multiplex a něco s linuxem a tady moje znalosti končí.
Uvítal bych nějaké praktické zkušenosti a postřehy.

Díky

Jara