Posuvné měřítko (bylo Re: Jak nasadit knoflík na hřídel potenciometru?)

Pátek Leden 23 21:32:26 CET 2015

Hezký večer,

	ano, byla to baterie. Ačkoli se jevila jako dobrá, tak dobrá nebyla.
Nic to však nemění na tom, že každá ukazuje jinak. K té kovové je návod
německy, francouzsky a pak nějakou podivnou řečí, kterou Google
identifikuje jako holandštinu ( gebruiksaanwijzing ).

Saša Svobodová